Nov 16, 2011

Mindset, alebo ako si nastaviť hlavu...

Snažila som sa TO nájsť na nete.

Chcela som totiž instantný návod. Ako inak.
Ako meniť názory a nazerania na veci.
Chcela som vedieť, čo tomu napomáha.
Niekto možno povie, že stačí otvorená myseľ.
Ja som chcela viac, ale možno i nechcela.
Na pochopenie stavu veci mi stačila sekunda.

Došlo mi, že som len potrebovala odpoveď. Na to, kde som ja.
Snáď som sa našla a vidím dobre.

Aha, ešte tá odpoveď.

Love what you do.
That’s it.
Do your tasks with love.
If you have this mindset, you will no longer feel the tasks as chore.
Instead they will be something you happily do. They will be fun.

Tak som ostala pri základoch.
Niekedy je to celé možno iba o DÁVANÍ ŠANCÍ.

Idem na TO.
TAM.
Držte palce.
Základy sú fajn.
Bez nich to nepôjde.

DEAR MINDSET, WILL YOU MIND MINDSETTING?



p.s. číslo 3000 návštevníkov blogu už padlo, ďakujem a teším sa!

No comments:

Post a Comment