Mar 6, 2012

Farby naozaj..

Zmeny sa dejú..  Som ich súčasťou, oni sú súčasťou mňa.. A tak si kráčame..



Osviežujúce!!! Čo poviete?

Ako nový drink, na ktorý ma naučila kolegynka Lenka, (nealkoholickú verziu, samozrejme:) Využitie citrónu neobmedzené, plus môj prídavok v podobe zeleného čaju v prášku (smiešna to vec, ale zdravá:)

V jarnom a symbolickom duchu pripájam fotku toho, keď nadšená žena odchádza od Slávky (najlepšia kaderníčka!). Príprava na jar splnená, už len tá očistná kúra, do ktorej sa mi nechce a diplomovka, o ktorej radšej nezačínam.

Tak či onak, držte palce!!!

4 comments:

  1. Výborné vyzerá Tvoja nová farba :) sekne Ti to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janka, dakujem Ti! Si ma potesila, ked si sa tu zrazu objavila :) Drzim palce s tvojim blogom, len tak dalej, treba sa rozpisat, i s tym vsetkym ostatnym :) Tina

      Delete
  2. sekne ti to :) a držím palce, poprosím viac takýchto postov :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cawkoo, dakujeem! Myslis, ze by som v tom mala pokracovat? ja totiz kazdy den vymyslam co na seba, Kajo by potvrdil, ze neprehanam, ale fotit seba? Mam to skusit?

      Delete