Mar 1, 2012

Prvý hlad..

Prvý hlad v poslednom rade zaháňam Milkou (za ňou obvykle nasleduje dobré víno). Viem, zlý návyk po tom, ako som dlho predlho vyznávala iba horkú čokoládu, ale po nugátovom období zrazu prišlo toto a čo s tým už, keď už je tu.. Poddať sa, tak ako sa občas treba a nepoddať sa, ako by sa patrilo..

Preto to i občasne nahrádzam, aktuálne ponúkam ukážku i recept dosť rýchleho jedla.


Pochádza z Mačingovej dielne, neviem, či jej knihy poznáte, ja som sa k nej dostala náhodou. Niežeby som sa nechystala viackrát dodržať jej postupy (Kiku za to veľmi obdivujem, keby ste videli, ako to funguje!), ale ešte asi neprišiel môj čas.  Či už? Vedela som, že keď začnem písať diplomovku, moje typické záchvaty a chute niečo hrýzť prídu skôr či neskôr. Tak som si hovorila, že potom, potom, keď budem musieť veľa písať a jesť, tak potom začnem, nech hryzkám (moje obľúbené slovo, Kajo vie, čo znamená) aspoň niečo zdravé. Obávam sa, že obdobie písania sa začína. 1. marec, ako som si vravela, že isto iste začnem je tu, ja mam za sebou opravených a prepísaných trápnych 5 strán, ale za tri hodiny to nie je zlé. Takže počas toho, ako hryzkám túto voňavú brokolicu, Vám ponúkam recept, jeden z mála, ktorý varím (sebe, nechápem, čo je také otrasné na brokolici pre mužov, asi je príliš zelená) keď sa mi nechce variť a nemám nič iné na zahnanie hladu v kuchyni.

Voilá:
  • Brokolicu hodiť do vriacej vody a uvariť do chrumkava, 
       (max 5 minút u mňa, netrápim sa s extrémnym krájaním)
  • olivový olej naliať na panvicu, pridať prelisovaný cesnak (2-3 strúčky) a rozmarín, krátko opiecť, pridať brokolicu.
      (má tam ísť nastrúhaný tvrdý syr alebo varené vajíčka, musím priznať, že tie sú lepšie, dokonca mi pripomínajú Brusel a Janine stravovacie návyky, ale toto je rýchlejšie:)


Dobrú chuť tým, ktorí sa pridajú, v akejkoľvek spomenutej aktivite!



No comments:

Post a Comment