Jun 2, 2012

Výhybky..

Neviem ako vy, ja som už za posledný mesiac robila všetko možné, len aby som nepísala diplomovku (ok, ešte neupratujem, toto štádium bude až posledné). Kúpila som si lodičky, dala dole okuliare, polku šatníka darovala sestre a teraz mám pocit, že nemám vlastne nič, porobila som zopár nie ideálnych rozhodnutí, napriek tomu verím, že bude dobre. Samo sa postará, si vravím vždy, (podotýkam, nie ten Samo SaTo) keď sa veci vlnia rýchlo a tak nepredvídateľne..

Čo by sme i od života vlastne chceli.. Včera jedna milá pani u Slávky povedala na poznámku, že život je ťažký: "áno, jeden z najťažších". Takže sa niet čomu čudovať.. Ja dodávam, že v ťažkosti je vždy kus krásy a múdrosti a ako naša Jana vraví, prečo sa ty všetko musíš učiť sama na sebe to nechápem. Ani ja. Asi ma potom múdrosť a iné rozkoše dosť netresnú.
Tak si vravím, že bude.. DOBRE..
Dnes pokračuje Jarný Urban Market (Primaciálne námestie), my už to máme za sebou..
Čoskoro ukážem, čo pribudlo do zbierky.. ale predtým všetkým pekný víkend prajem!


No comments:

Post a Comment