Jan 9, 2013

Keby bolo keby.. boli by sme..

..v nebi.. hovorievali ľudia okolo mňa v detstve.. Ten zvláštny druh skepticizmu či realizmu, (či skúseností?) som vtedy nechápala a pozerala som sa na ľudí naokolo ako na veľmi smutných a poničených životom akosi.. Keď som opäť balancovala ďalší rok za sebou, nechápala som ako sa tak veľa vecí dá stihnúť. Nové začiatky, rozlúčky s vzácnymi, trápenia, honba za vetrom nebývalá. Až som bola prinútená sa zastaviť. A stíchnuť. A počúvať. A boriť sa sama z vecami.. Prekonávať strach z nového.. A na niečo som prišla.. Prežila som to. Niektoré z tých ťažkých vecí, ktoré som si myslela, že ma položia, som celkom zvládla.. A niektoré veci, ktoré tak prehnane riešime naozaj nie sú až tak dôležité.. Tak veru tak..


Radšej sa tento rok držím pri zemi, svoje ťarchy si skúsim riešiť sama a investovať budem svoju energiu do toho, čo stojí za to. Do dobrých myšlienok, do lásky, do budovania viac ako rúcania a radosti z tvorivosti.. O tom niekedy nabudúce.. Všetko dobré prajem, najma veľa síl * K


No comments:

Post a Comment