Jan 18, 2012

Pracovné nástroje pracujúcich žien..

Mám na Vás otázku..
Videli ste už peknú kabelku na notebook?

Lebo ja..  ja nechápem.. a chcem.. a chápete.. stačí to na to.. :)                
Našla som zatiaľ zopár..


Marc by Marc Jacobs "Pretty Nylon Commuter Computer Bag".
Tá sa mi páči i v tejto šibnutej verzii, ktorá sa nikomu inému nepáči..
Pokračovala by som odporúčaním nemenovanej kamošky :) ..

Hľadať treba.. :)

Túto som našla náhodou, keď som to už vzdala na všetkých fashion stránkach..


Taška z použitej kamiónovej plachtoviny.. (značku Bing-ujte:)


Neviem Vám.. Chcem tak veľa alebo ešte nejestvuje trh pre nás chtivé? Všetci zabúdajú na to, že chceme i pracovať i byť pekné? (neargumentujte pri tejto otázke) To sú ale veci, čo ma trápia, hm? Hanbiť by som sa mala!!! Viem..  Aké somarinky tu riešim, nehovoriac o tom, že by som ich musela i zaplatiť.. Ale sa nehanbím, teda troška.. Veď chápete.. MY ŽENY..  No nie?

Lebo LEBO!!!
Každá má niečo svoje..




No comments:

Post a Comment