Oct 20, 2013

Kam do mesta.. na burger!

Nebudem sa tváriť, že mi nechutí jesť.. Veď sa už všetci dobre poznáme..:) A tak mi dovoľte Vám prezradiť, kde robia v Bratislave dobré hamburgery, ktoré nestoja 15 Eur ale budú Vám chutiť ako tie z Primi, ktoré ani tak dobre nechutia ako skôr vyzerajú a máte mať pocit, že jete burger na úrovni.. 

Neviem, či niekto z Vás natrafil pred pár rokmi na také mini bistro na Michalskej, kde predávali "poctivé hamburgery", v každom prípade mne sa to podarilo nešťastne míňať celé dva roky. Vždy keď som ho už zbadala mali buď zatvorené alebo tam bol oznam, že otvoria budúce leto. A tak som si niekoľkokrát za sebou musela povzdychnúť a nechať to tak.

Tentokrát, napriek tomu, že leto sa už blíži ku koncu som na nich natrafila. Už hamburgery nerobia v malom ale vo veľkom, predávajú ich vo vedľa susediacej reštaurácii Minerva. Zrejme to bude jeden majiteľ, alebo sa dvaja majitelia dohodli na spoločnej veci, v každom prípade urobili dobre. 

Mäsko bolo čerstvé, vo vnútri tak akurát ružové, všetko bolo ako malo. Domáca barbecue a chilli omáčka, kyslé uhorky  nadrobno, veľké a čerstvé hranolky i coleslaw šalát. A ten dokonca aj chutil! Vykričník v tomto prípade myslím vážne, coleslaw šalát sa dá pokaziť na toľko spôsobov, že to radšej ani nebudem menovať. O to viac potom poteší, keď nájdete niečo, čo je  chutné, nepremajonézované, neprekorenené, skrátka lahodné. A keď máte možnosť si k tomu všetkému objednať ešte aj dobré pivo, radím Vám, neváhajte a choďte odmeniť majiteľa za snahu o poctivé jedlo, oplatí sa za 5 EUR a niečo!


No comments:

Post a Comment